strzępienie się paska klinowego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Sin
    Classic
    • 2010
    • 6

    strzępienie się paska klinowego

    Mam na siedzeniach częściowo skórę i materiał. Czy powyższe uwagi odnoszą się również do takiej "pólskóry"? Auto ma 3 miesiące i nie wiem czy zajmować się już konserwacją/pielęgnacją czy sobie dać jeszcze spokój?
  • Deco
    Rider
    • 2008
    • 612

    #2
    strzępienie się paska klinowego

    300 km po wymianie kompletu rozrządu wraz z pompą wody zaobserwowałem strzępienie się paska klinowego. Jak myślicie co może być przyczyną i co najlepiej w tej sytuacji zrobić.
    Załączone pliki

    Komentarz

    • ufo
      L&K
      • 2008
      • 1475
      • Octavia III combi (5E5)
      • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

      #3
      Deco, nie mów, że znów coś mechanicy nachrzanili :evil: ....wygląda na to, że ktoś sobie może pomagał ostrym narzędziem naciągnąć pasek. może to być tez wada samego paska, trochę wątpliwe...ale. w ostateczności może jakaś zadra na którymś kole/napinaczu :?: ale to są moje domniemania...

      Komentarz

      • MAX 1000
        Drive
        • 2006
        • 53

        #4
        To nie pasek od rozrządu tylko pasek wieloklinowy który napędza alternator. Wymien go koszt okolo 40-50zł

        Komentarz

        • Deco
          Rider
          • 2008
          • 612

          #5
          Zamieszczone przez MAX 1000
          To nie pasek od rozrządu tylko pasek wieloklinowy który napędza alternator. Wymien go koszt okolo 40-50zł
          Tak to jest pasek klinowy. Pytanie tylko czy taki stan jest jeszcze akceptowalny czy już nie bardzo i czy aby mechanior, który robił mi rozrząd 300 km temu i który mówił, że sprawdzał stan paska klinowego nie powinien jednak tego wychwycić, no chyba, że takie coś mogło się zrobić w przeciągu tych 300 km.

          Komentarz

          • ufo
            L&K
            • 2008
            • 1475
            • Octavia III combi (5E5)
            • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

            #6
            Zamieszczone przez Deco
            Pytanie tylko czy taki stan jest jeszcze akceptowalny czy już nie bardzo
            ja miałem podobny stan takiego paska po ponad 100tyś km i został on wymieniony na nowy. tylko pytanie, gdzie jest przyczyna, może mechanior nie zauważył jak na niego patrzył :wink:

            Komentarz

            • Deco
              Rider
              • 2008
              • 612

              #7
              Zamieszczone przez ufo
              Zamieszczone przez Deco
              Pytanie tylko czy taki stan jest jeszcze akceptowalny czy już nie bardzo
              ja miałem podobny stan takiego paska po ponad 100tyś km i został on wymieniony na nowy. tylko pytanie, gdzie jest przyczyna, może mechanior nie zauważył jak na niego patrzył :wink:
              Nic nie mów.On chyba niewiele widział jak robił mi ten rozrząd albo miałem wyjątkowego pecha do części.

              Moja żona się ze mnie śmieje bo dopiero co się uporaliśmy z pechowym rozrządem to padł automat w rozruszniku chciałem wymienić a tu się okazało, że do tego modelu rozrusznika Valeo nie ma zamienników i cały bendix oryginal kosztuje 350 zł czyli tyle ile nowy rozrusznik. Oczywiście olałem temat dałem elektrykowi 60 zł za przeczyszczenie i nasmarowanie i na razie jest ok. Jak padnie zupełnie to kupie na allegro za 100 zł boscha używkę i wymienię całość.

              No ale reszta jak na tą chwilę jest sprawna

              Komentarz

              • ufo
                L&K
                • 2008
                • 1475
                • Octavia III combi (5E5)
                • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                #8
                Zamieszczone przez Deco
                Nic nie mów.On chyba niewiele widział jak robił mi ten rozrząd albo miałem wyjątkowego pecha do części.
                ,
                jakieś okropne fatum wisi na tobą :evil: oby się to szybko skończyło bo cie zona z domu wyrzuci...

                Komentarz

                • marekzu
                  L&K
                  • 2007
                  • 1412
                  • Superb II combi (3V5)

                  #9
                  a ten pasek tez byl nowy czy stary został??

                  Komentarz

                  • Deco
                    Rider
                    • 2008
                    • 612

                    #10
                    Pasek był stary. Mechanik ponoć organoleptycznie sprawdził jego stan i stwierdził, że jest ok i go nie wymieniał. Stąd moje zdziwienie i zarazem pytanie czy wymienić go już czy jeszcze mogę na nim trochę pojeździć.

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      No wlasnie widac, ze pasek jest stary. Urwie sie to sie urwie, stracisz wspomaganie i ladowanie, ale auto pojedzie. Paski wieczne nie sa, zmienic teraz, albo za jakis czas przeciez nie urwal sie jeszcze calkiem.
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • Witek1952
                        Ambiente
                        • 2007
                        • 196

                        #12
                        Witam serdecznie. Coprawda to tylko zdjęcie ale źle jeszcze nie wygląda. Gorsze jeżdżą i nic się nie dzieje. Ja bym jeździł i tylko może częściej bym mu się przyglądał. Pozdrawiam.
                        Witek

                        Komentarz

                        Pracuję...